.




The Singlefin Rebels & The Badsurfers Club-ek

aurkezten dute / presentan


2010/10/08 · 2010/11/06


Apertura · Hasiera

2010/10/08 20:00h

·

Proyección de la película / Modernist Basque Surfing / filmaren emanaldia.

2010/10/09 20:00h



Salvador Artaza de ALAIA SURF realizara una demostracion de los procesos en la elabración de una tabla de surf. / ALAIA SURF eko Salvador Artazak erakutsiko digu zuzenean nola egiten den eskuz eta gila gabeko surfeko ohola.


2010/10/09 18:00h

2010/10/16 18:00h

.


·

Manifestua

Elkarri egindako begirada bat nahikoa da…

Desiraren zapore gazia nire ezpainen artean, zure izate zabalari so, hartaz blaitu nahi
nuke, ni izateari utzi gu izateko …baina oraindik ez dakit nola hurbildu… .

Neure zeru puska, zeugan islatua. Eta zuk niri galdetu:

-Zer bihurtu naiz?

-Niretzat beti bat bera izango zara- eta zure isiltasuna nigana iritsi da …

...oihu degizut: - nire barnean zara dagoeneko eta ezin dut arnasarik hartu zu sentitu gabe,
zu desiratu gabe!!
-...
-zure presentzian itotzen naiz, zeren dagoeneko ez naizen bakarra...!! –oihu dagit eta
niganaino iristen den gauza bakarra hutsaren oihartzuna da, eta zure belarrira kanta urratu
hau iristen da itsaslaminen kantu bat bezala zeure gatzezko desertura.

Gure larruek ez dute elkar ukitzen, gure besoek ez elkar besarkatzen...

...eta oparitu ahal dizudan gauza bakarra hauxe da.

.


Manifesto

Un cruce de miradas entre nosotros es suficiente... .

El sabor salado del deseo entre mis labios miran la inmensidad de tu ser, quiero inundarme de él, dejar de ser yo para convertirnos en nosotros ...pero aún no sé como acercarme... .

Mi propio pedazo de cielo, reflejado en tí mismo. Y tú me preguntas:

-¿En qué me he convertido?

-Para mí siempre serás el mismo- y tu silencio llega hasta mí …

...te grito: - ¡¡ya estás dentro de mi y ya no puedo respirar sin sentirte, sin desearte!!
-...
-¡me ahogo en tu presencia porque ya no soy uno solo...!! -grito y lo único que llega hasta mí es el eco del vacío mientras esta canción rota llega a tus oídos como un canto de sirena en tu propio desierto de sal.


Nuestras pieles que no se tocan, nuestros brazos ya no se abrazan...

...y lo único que te puedo regalar es esto.


.




.